Jag kommer döööö

Jag tycker själv att jag inte är en sådan person som är beroende av sin telefon men vafan detta är hemskt, kan inte gör någonting, jag som alltid kollar instagram, facebook och bloggar från mobilen, det kommer ju inte kunnas göras nu, därför får ni stå ut med jättedålig uppdatering nu cirka 10 dagar fram innan jag får min redan saknade iPhone igen.
Usch, har heller inga nummer kvar så man får skicka ett sms till mitt vanliga nummer med sitt namn så jag i alla fall kan få tag i nån överhuvudtaget.
Nä, nu ska jag käka sen cykla upp till IP för att träna, åhhh vcad skönt det ska bli att komma igång med fotbollen igen efter en cirka månads uppehåll, wihiiiio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0