it´s complicated

har blivit helt besatt av min longboard, rekomenderar verkligen alla att köpa en och börja lära sig åka, riktigt härligt att bara glida fram.
i tisdags så åkte jag, amelie, sara, linn, melinda, annika, sebbe, felix och erik till helsingborg på kvällen och käka lite sen rulla jag och annika bort på våra longboards till gröningen medans de andra gick, riktigt mysigt trots att vi inte direkt gjorde något sådär, bara umgicks!
vi åkte hem igen vid tio och badade här hemma i poolen och avsluatde kvällen med soffhäng till tre... sen blev det sommarfrukost i onsdags med bullar, riktigt fint de också!
därefter begav jag mig till helsingborg för att möta upp min saknade vän Maggie, i hemlighet hade jag köpt present eftersom hon fyllde år igår, vi hade tur med vädret så vi sola och badade på gröningen och självklart åkte vi longboard, haha.
 
två superbra exempel på extremt bra sommarlovsdagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0