it´s a long day

som sagt vaknade jag upp utan huvudvärk idag vilket också innebar att dagen inte blev lika jobbig.
reklamen delades ut fram till amelies hus där jag tog ett långt snack med hon och sara i cirka 45 min, en paus helt enkelt, cyklade vidare sen och på sista kvarteret så hjälpte sara och amelie mig, så fina och hjälpsamma vänner man har. hade tjatat om hur gott det hade varit med en glass i värmen som det var då, så vi stack ner till netto och käka en twister, nomnom. sen kallade trädäcket, dock bara för ett tag eftersom solen försvann framåt kvällen. 
förövrigt har tvn erbjudit en EM-final i utklassning av Italien då Spanien vann med 4 - 0, något jag tyckte var riktigt sött var när de efter matchens slut tog in små ungar på planen som sprang runder där, dögulligt!
 
nu en film och sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0