if he loves me now

två dagar sen sist och det är endast blogg.se-appens fel eftersom jag nästan bara bloggar från mobilen men istället måste jag nu lägga in bilder på datorn och sen blogga vilket tar mycket längre tid och jag måste göra det när jag är hemma...
 
men i alla fall så var jag med amelie och sara i fredags och vi hittade videos från "Just dance" (dansspel för wii) och sen dansade vi på mitt rum med datorn framför oss, eller jag och amelie då men sara filmade oss men har inte hunnit få filmerna än så kan inte lägga upp dem än. sen drog vi vidare till amelie och käka, spela poker, dansa och hade det bara allmänt bra, gick hem därifrån vid 00.00 med amelie med mig i telefonen hela vägen, haha. 
sen blev det lördag och inplanerat var sponsorjogg, lagfest och fest hos amelie, så lite innan 15.00 igår befann jag mig redo för start till en 45 minuters sponsorjogg (vilket innebär att man hittar egna sponsorer t.ex. mamma, pappa, faster, mormor osv. och sedan för varje kilometer man springer så får sponsorerna betala 20 kr dvs. 20 kr/km och så springer alla som är med i 45 minuter och ser hur många kilometer de springer) vilket jag är riktigt nöjd över när det gäller min insats, sprang nämligen 9,2 km enligt min app "RunKeeper", riktigt glad blev jag när jag kom i mål och kände att det var "fan i mig bra".
därefter så bar det av hem och duscha och piffa till sig inför kvällens bravader; lagfesten var riktigt rolig trots de få som var där, körde lite olika lekar och frågesporter som satte höjdpunkten på kvällen, men vi 23.30 så drog jag vidare hem till min kära vän amelie där det också vistades folk med alkohol i högsta hand, haha, men när jag kom så satt alla ner så jag drog med mig några och började dansa och skratta och även lekar från lagfesten, det uppskattades. dessutom så stod ingen huvudvärk mig upp över öronen när jag vaknade idag och det tackar vi gudarna för.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0