fly solo

efter jag kom hem från en fin dag med Maggie så kom min fina Nelly hit och vi kollade på henne mamma när hon spela på teater på fridhem, dock så hann vi en snabbrunda på longboardsen innan det började, thumbs up!
sov sen hos min lilla fis, alltid trevligt ute i benarp, vi fixa med hästarna, måla lister och avsluatde med en klassiker "Hata Göteborg", haha blir roligare när man kan nästa alla replikerna i filmen som vi kan!

jaha igår var det torsdag och efter Nellys tandläkartid runt ett så tog vi bussen/tåget till helsingborg för att hitta masker och kläder till helgens bravader, mötte även upp fina ebba lite senare så hon också kunde strosa runder med oss.
somna tidigt igår eftersom jag var dötrött dock så tog jag ett kvällsdopp innan läggedags, riktigt skönt i poolen när det är 22 grader! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0