fall for you

två timmar bara flög iväg hemma hos amelie, i sista sekund fotade vi lite fina bilder eller ja amelie fördrog att stå bakom kameran så jag fick stå framför, haha.
 
när jag kom hem så åkte jag longboard och småskitarna cyklade på gatan, därefter så badade vi och sen duscha, självklart så stod vi alla på mitt rum sen och tog body butter på oss, haha älskar dom söta ungarna!
nu sover dom och jag har precis redigerat lite bilder, har tvn i bakgrunden och ska snart hämta min andra datorn för att lägga mig i mammas säng till lite film och sedan somna, as usual!

imorgon så är det party med tema att man ska ha en mask (har ju visat vilken jag ska ha) och förfesten hålls av moii, börja bli en lite vana det dära ;)

swisccccccch i´m out!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0