alla känslor som lever upp på nätterna

Ja, jag lever efter dessa campingdagarna som var bra fram tills igår när vi kom till tältet efter en superbra kväll där "joddla med siv" gjorde det mesta för då så märkte vi att tältet höll på att rasa ihop och vi kunde verkligen inte göra ett piss då det föll lika snabbt som vi satt upp det, så vi fick ligga där i ett halvrasat tält och försöka sova. Vilket medförde tidig hemfärd idag.

En bildbomb kommer sen istället för att jag ska berätta precis allt, brukar dessutom vara roligare att kolla på bilder än att läsa massa babbel.
Men en sak som jag kan berätta är att min plattång gick sönder i helgen då sladden klabbar, dock så har jag haft den länge så det kanske är dags för en ny, som denna för endast 290:- på Expert som värms på 30 sek, har en hög värme upp till 220 grader och keramik/teflon-beläggning vilket gör att det håller längre, så det låter rätt lovande.

Äsch skiter i detta nu och cyklar upp på Gunnarsson och köper något gott sen ska jag bädda ner mig till lite tv eller film, c u!


Kommentarer
Postat av: matilda

awe stackare, hade ju kunnat komma hit och sova hos mig (A)

Svar: ja jag sa det till mig själv när allt var som värst...
Daniella Karlsson

2012-07-15 @ 20:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0