when i get home

Disney should make a princess with no hair..
- so that every little girl who's fighting cancer can feel beautiful.

Citatet säger så mycket, man kan sitta och tänka på vad det egentligen har för betydelse eftersom det skulle göra så himla stor skillnad om de var så. Få de svaga att känna sig starka, få de som känner sig fula att känna sig vackrare än någon annan på jorden.
Ligger på soffelocket med skoldatorn och har precis gjort klart min Elle cover av Katherine Heigl. Det är väll den ändå nytta jag gjort idag men men så blir de när man är sjuk.
Har i alla fall bestämt mig för att gå till skolan imorgon, känner att jag inte får missa mer, blir så svårt att ta igen.

Var dessutom meningen att jag skulle träffa pappa idag och kolla in deras nya lägenhet i Helsingborg, men jag får nog ta det på onsdag istället.



Älskar Tumblr-sidan med dessa underbara bilder: makeawishfor2012.tumblr.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0