what i made



Bilder sen de senaste dagarna, längst ner är mina nya "vantar" som jag köpte på hm för 60 spänn igår, nojs!

Laddar telefonen och laddar skoldatorn, man kan säg att jag laddar inför morgondagen, inte för att jag gör det direkt men det lät bra i alla fall!

Hörde precis en unge skrika på nyheterna i bakgrund och när jag kolla på tvn så ser jag på texten att där står "varför tog de min pappa, vad hade han gjort för fel?", och man blir lite mörkrädd när sådant händer, nu vet inte jag hur de är men när oskyldiga människor blir straffade för andras skit, så jäkla tradigt!

Nu blir det Gossip Girl och jag säger som jag redan nämnt tidigare, ser ni inte på de, börja direkt, riktigt jävla bra!!! <3
(laddar själv ner det, men det finns även på watchseries.eu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0