Saker jag saknar

Gårdagen var kaos att komma hem. Skulle ta tåg vid 6 för jag varit hos pappa i deras nya lägenhet i .
Men när jag kommer till knutan så är det en ledning mellan Ramlösa och Helsingborg nere. Vilket leder till att dom säger man ska ta bussen till Ramlösa för att ta tåget därifrån, jag gör det led hundra andra sen väl i Ramlösa säger dom att tåget går från Gantofta, så jag åker med en buss till Gantofta. Väl framme så får vi veta att dom ställt in tåget...
Så till slut ringde jag pappa så han körde mig hem, kaos!!!!

Avslutade kvällen med fotboll på tv, Real Madrid - Barcelona. Var så himla trött att jag skippade andra halvlek för lite välförtjänt sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0