känner du lyckan genom sorgen?

Mitt 
har varit jättebra, utvilad, glad tjej är redo för skolan igen (nästan...)
Hade tänkt summera lovet med beskrivande bilder och några ord.


Dagen innan julafton, dan för dopparedagen satt jag med familjen bänkade framför tv:n i hopp om att vinna på bingolotto, men ack så blev det inte!

Julafton, med massa mat och familjen + moster, gunna och leif! 
Självklart Kalle Anka och hans vänner med, skippade dock "Kan du vissla Johanna" detta året, man kan den nästan utantill, haha.

Den 26:e stod jag och Camilla inne på Väla i väntan på öppnad till mellandagsrean, mycket folk men fann en del till gaderoben!

Har ingen bild till Sagas överaskningsfest den 27:e men det var nojs!



Två dagar innan Nyår fjönta jag och Nelly runder hemma hos henne i Benarp City, mys!
Åt massa frukt, så himla gott!


Nyårmiddag och förfest hos mig, sedan vidare några kvarter bort till Freddy som höll i den galna festen med superhärliga vänner, tackar vi för!

Dagen efter, första dagen på året spenderade jag mest i sängen med massa Gossip Girl, vilket jag har gjort hela lovet. Tagit mig igenom 1:a och 2:a säsongen, och är nu på 3:e, awesome!

Dagen därpå, tog jag cykeln istället för bussen till Teckomatorp och mina barndomskompisar Emma & Hanna för massa roliga saker, stannade i två dagar och hann med en del så som:

fotokväll...

Bakning...

sy en mobilväska...

och filmen kronjuvelerna (döbra!) innan jag cykla hem igen!

Dagarna gick och jag spendera dom med gossip girl, musik och allmänt soffliggande!


I Fredags var det bion som gällde med Louise och Clara, New Years Eve, mycket bra med superhärliga klassisar.

Filmmys igår med Tiffy!

När jag tänker efter och sammanfattar det hela får lovet 8/10 stjärnor, hade velat hinna med mer så som att t.ex. träffa angelika, becky och nellie, men ack så kunde inte det vara längre, superbra i alla fall!

Nu dags för sängen och sova lite innan morgondagens uppgång vid sex, usch, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0