jag saknar dig mindre och mindre

- Melissa Horn


Sov som en stock efter att ha kollat på filmen "Så Olika" med lillsyrran, hann med ett halv avsnitt Gossip Girl innan jag snarkade hög. 

Så olika är en komedi om kärlek. Det kretsar kring två systrar, den ena nytillsatt finansborgarråd i Stockholm, nyskild och mamma till två döttrar. Den andra en självständig TV-producent som har fått i uppdrag att göra ett nytt direktsänt sångprogram från Skansen - nu mitt bland djuren! Den handlar om att bli sanslöst förälskad i sin värsta fiende, om människor som möts trots att de är fundamentalt olika. För här övervinner kärleken allt - från politisk maktkamp till dans med sälarna på Skansen.
Äkta svensk film!

Vaknade som jag också trodde med en jävla träningsvärk, det gjorde ont att kliva upp ur sängen, men jag var tvungen och innan jag visste ordet av de så satt jag i bilen påväg till IKEA med moster och mamma, bara för att göra någonting över huvudtaget, fast jag hann inte med frukost så det blir 2 korvar med bröd på IKEA som frulle!

Nu håller mamsen på att fixa en taklampa på mitt rum, som jag verkligten behöver, nojs!
Fördriver själv tiden med Gossip Girl, det borde ni med göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0