mystery

klappar för svenska folket som röstar rätt, loreen och dead by april va lätt bäst!

loreen var grymt med sin blandning av house och beyonce, lätt bäst!
och sen är det bara att buga och bocka för dead by april med sin underbara mystery, omg så bra!

i dagens program var de flesta kassa;
1. Sean Banan - lika fjöntig som vanlig (men förjävla rolig i kameran när de läste upp vem som gått vidare)
2. Abalone Dots - nästan wannabe Timotej, fast mycket mycket dåligare
3. The Moniker - verkligen inget i min smak, usch så tråkig med sin musikstil
4. Afro-dite - Afro-dite gick inte hem för några år sen dom var med och nu hade de nästan likadan låt, tror dom att de ska gå vidare nu då, nixpix!
5. Dead by April, wonderful!
6. Marie Serneholt - inte urkass tycker jag men heller kanske inte den bästa, mittemellan, en typisk slager i alla fall
7. Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern - Han sjunger "jag reser mig igen" och jag säger "jag reser mig och går"
8. Loreen, lovely!

för en gång skull är jag inte besviken på hur folk röstar, t.ex. när dom rösta fram caroline auf ugglas eller the ark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0