TORSDAG 20 DECEMBER

Började inte förrens 11.15 idag så när jag kom in halv elva till knutan tog jag en sväng på stan och fick med mig en svart klänning från rean på h&m innan jag gick till skolan för en helt oseriös dag.
Efter sista lektionen vid två tog jag ännu en sväng på stan och köpte två klappar till julklappsspelet på julafton, sjukt nöjd med dom, nästan så jag vill ha dom själv, haha men även en kofta från Gina Tricot (liknande hunky dory koftan) i brun färg.
Sen åkte jag och Amalia mot Munka Ljungby till henne. Sen vi kom hem har vi hunnit med att: slå in julklappar, färga håret, laga mat, äta massa godis och bara mysa med hennes familj.
Nu ska vi bara ta det lugnt och sen laddar vi inför julavslutningen imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0