TISDAG 18 DECEMBER

varit på sjukt bra humör sedan jag fick bra kritik på min ventenskapliga artikel i skolan, sedan dess flöt allt på.
spelade innan skolan börja in massa scener till historian, ahhhh som vi skrattade!!!
fick efter allt detta sluta 40 min tidigare på sista lektionen, vilket innebar 2 tåg tidigare hemåt!
träffade Freddy, Amelie och Saga på tåget så höll vi på med den här appen som kallar sig "Zaaap!" det är typ en piska när du skakar telefonen, skitkul underhållning!
gymmade med min habibi Annika när jag kom hem cirkus 1,5 h sen stack jag hem, åt och drog iväg upp till fotbollsträningen!
nu är det sängen som kallar till några avsnitt andra avenyn, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0