ONSDAG 12 NOVEMBER

blää vad människor är tråkiga, var fett pepp på att hitta på något idag nu efter skolan trots att jag har kemiprov imorgon men nä då ska alla göra något annat eller blablabla.
så jag får väll plugga i alla fall och gymma istället, gymmet säger aldrig nej jag kan inte i alla fall!

jorden ska ju gå under idag eller nä, sånt mög tror jag inte på i alla fall för det är bara nonsens och uppmärksamheten som snackar precis som om allt tjat om att pepparkakor inte ska få ätas, att hästar inte finns utan är frukter och blabla, ska ni ha 3 miljoner likes på facebook innan ni håller truten eller?!

shit så hetsig jag blev haha, nu ska jag gå och äta en nutellamackan, den säger heller aldrig nej jag kan inte, haha (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0