only hate the road when you missing home

fixade jobb galant, trotsade snön med mitt glada humör efter den perfekta starten.
åkte till gunnarsson där mamma stod på julskyltningen och sålde korv för sbk, hjälpte till en stund där innan vi handlade där vi även fick med oss bingolotter med hem.
när vi kom hem så skrev jag klart och layoutade min debattartikel, sen spelade mamma, jag och chrille bingolotto med glögg- och pepparkaksmys.

samtidigt som jag kolla beck så skickade jag iväg mitt cv till några jobbansökan som jag hittade på arbetsförmedlingen.
nu ligger jag i sängen med blöt hår efter den snabba duschen bland allt detta och lyssnar på fin sovmusik, skolan imorgon - thumbs DOWN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0