One more night

Guuuuuuud så rolig kväll med underbara vänner!
Vi lagade tacos (endast tjejerna, but what to do?) sen käkade vi alla tillsammans. Efter det drog vi igång spelandet av alla olika slag, dreamteam jag och Nelly var i Musikjakten, grymma tjajooooor!!!
Nu har alla gått hem och familjen har kommit hem så jag och Annika har vår tysta stund i form av telefontime då hon slaggar här inatt :)
Nä men det är sjuk kul att ha vänner som är så spontana när jag skrev vid två innan idag och nästan alla kom, love u guys <3
Imorgon blir det jobb en liten stund tror det blir gymmet också sen och mer planering inför nyår!!!

Måste säga att mitt lov har varit grymt än sålänge och då har den bästa dagen ändå inte kommit (nyår)!
Tack vänner, familj och alla andra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0