not giving in

började dagen med en försovning, fml inte igen, men imorgon är jag väl förberedd: 3 alarm och har bytt signal, mamma kommer ner och väcker mig och sen ringer Amelie mig, hahha!

hade redovisning om hjärnhinneinflammation på hela förmiddagen med fika, vilket var bra då jag inte hann med frukosten imorse.
efter skolan så följde jag med Amelie hem med en snabbt sväng inom mig imellan, skulle egentligen hjälpa henne med ett fotoprojekt men det var för mörkt så vi ska ta det imorgon istället.
men vi laga krabbelurer, fixa med hennes hår som ni ser i förra inlägget och lyssna på massa musik, helt enkelt en bra dag (-försovandet)

nu andra avenyn och lite sömn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0