make some noice

Gud så mätt jag är nu, jag gjorde mat till mig och annika som jag sa att jag skulle och det blev en asgod grönsallad men isbergssallad, tomat, gurka, paprika och melon till det blev det bbq-pommes och kycklingspett, skiiiiitgottttt!
Plus så fick jag min gladhet tillbaka direkt när hon hämta mig på stationen!
Vi har inte bara gjort onödiga saker utan jag har även hjälpt henne med en svenska uppgift om att skriva ett cv och ett personligt brev, sjukt roligt att kunna hjälpa till och om hon använder det sen så kommer hon få vilket jobb som helst :)
Vi har planerat att vi ska vara hela dagen men vad vi ska göra det kommer väll spontant, som vanligt haha

TGIF, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0