If you let me see

tja!
alldeles strax klar för läggdags men andra avenyn men först hade jag tänkt blogga om min dag!
började med att jag snoozade säkert 20 gånger innan jag gick upp 20 min innan bussen avgick, satte snabbt upp håret i en boll sen på med kläderna som jag lagt fram igår; en vit långärmad tröja ocj ett bara blåa jeans, as simple as that!
skolan rullade på ovanligt enkelt och jag tog mig igenom tyskaprovet som denna måndag hade fokus på.
vid hemkomst så tog jag och steffi plats i köket för pepparkaksbak, gjorde ett gott försök till ett pepparkakshus men det sket sig totalt när en bit ramla ner på golvet och jag satte mig på den andra, smart Daniella!
lite innan sju fick jag skjuts upp till gymmet där jag kötta ett medelpass på spinningen! fick gå hem, men det var lugnt då jag hade mina älskade gummistövlar som skyddade mig från regnet. och när jag gick förbi fridhem (musikhögskolan som ligger bara några meter från mig) så hörde jag några killar sjunga förvånansvärt bra, då de flesta eleverna oftast bara brukar spela instrument så det enda man hör är massa tjut och tut!

imorgon är det tisdag och sovmorgon, dock inte lika länge som vanligtvis utan vi ska fixa med historiafilmen som jag snackat om redan vi halv tio, så niotåget it is!
natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0