beneath your beautiful

fungerade inte att uppdatera imorse men försov mig i alla fall alldeles för länge, sen var ju tåget sen osv osv. men missa bara två lektioner då den tredje var självständig.
annars har det varit en bra dag, snacka med Felix på bussen hem och försökte övertyga honom att det bästa
med hela veckan var att åka samma buss som mig men det gick inte så bra, undrar varför?
var hemma en stund innan jag stack till gymmet där jag var på aerobic en timme sen gymma två timmar, tre fucking effektiva timmar på gymmet, grymt Daniella, i'm proud of myself!
nu sitter jag och käkar och hör duschen kalla.

sovmorgon imorgon, börjar inte förrens ett, YEEEEEEES!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0