all your little things

Efter julavslutningen igår väntade jag på Nelly då vi sen åkte till väla för att hon skulle handla lite julklappar, skulle egentligen inte handla något men det blev julklapp till pappa, Lena, mamma och sen textilfärg svart för att färga mina jeans som är lite dassiga i färgen.
Vi åkte i alla fall hem vid fyra så vid fem kom jag hem och käkade sen kom Nelly och Oskar för att hämta spel jag lånat samt Nellys kvarglömda vantar, var på ett sånt humör där man ville gå att dö eller kunde bryta ihop bara något pytte skulle gå fel. Som tur var så såg Nelly och Oskar det och drog med mig hem till Oskar för lite fredagsmys, vilket jag verkligen behövde, ni är bäst!
Idag vaknade jag upp vid tolv och sen jobbade jag den mesta delen av den här dagen, snart kommer Annika såhär lite spontant, får se vad vi hittar på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0