24 DECEMBER

Börjar med att säga GOD JUL!
Julafton idag och jag ligger för tillfället i stugan på världens mysigaste soffa med täcket och datorn framför mig, har precis kollat julkalendern och nu ska jag kolla andra avenyn.
Igår så var det världens snökaos ute så när jag och pappa körde hem låg vi i 65 på motorvägen, så mycket kaos var det, man såg knapp var man körde men vi kom hem oskadda som tur var.
Vi käkade tortellini som vi båda bara älskar och Lena tyckte att det var typiskt att vi åt det haha, sen kollade vi på film innan vi redan gick och la oss vid elva då vi nästan alla tre somnade på soffan.

Men som sagt ha en otroligt bra julafton och hoppas att alla ni får vad ni vill ha annars har ni säkert världens bästa familj att trösta er med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0