On my way to school

Sitter på bussen mot skolan och känner mig allmänt trött som vanligt, usch hur ska jag klara skolan om det knappt gått två veckor nu och jag redan är trött på allt och tycker allt är jobbigt? Jag säger inte att jag inte kommer göra det för jag ska klara mig igenom detta, trots att motgångar. Behöver dock mina vänner med mig i det här som kan liva upp min vardag så jag kan vakna med ett leende på läpparna.
Skrev en uppgift häromdagen med rubriken "vad gör jag om 10 år" och hur svårt är inte det att veta? Klart vi alla har drömmar och mål som vi vill uppfylla men vad är oddsen på de? Så jag bestämde mig för att skriva något simpelt och inte någon invecklad dröm som aldrig kommer gå i uppfyllelse, jag skrev att jag vill vara lycklig om 10 år, ha familj och arbete som gör man just lycklig, simpel as that!
Nä nu ska jag sluta deppa ihjäl och rycka upp mig, slut ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0