Don't you worry child

Åhhh vad swedish house mafias nya låt är bra!!! Låt den komma ut på spotify snart :)

Idag har jag tagit vara på sista sommarlovsdagen genom att sova och chilla hahha, har fixa busskortet med foto osv också.
Fick dock ett dåligt besked idag att eftersom jag valde inriktningen samhälle alltså na-sa så var jag tvungen att byta klass till den andra na-klassen, blev väldigt ledsen över det och tog beslutet att byta inriktning till na-na för att kunna fortsätta i samma klass, vilket känns bra, hade inte kunnat lämna kvartett (Amalia, Louise och Matilda) eller min klass för den delen, så ja nu är allt bra igen!

Nu lite käk i form av soppa eftersom jag har rätt ont i tänderna sen träning, och imorgon börjar skolan, i'm out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0