Bye Cleo Tac, Alanya, Turkiet

Om en timme sitter vi på bussen mot Antalya och flygplatsen.
Tråkigt att lämna det här landet faktiskt, då det har verkligen varit en resa jag aldrig kommer glömma med massa skratt men även gråt. Vi har gjort allt och då menar jag allt här nere, höjdpunkter som båten vi var ute på i förrgår och utekvällarna nästan varje dag, magiskt underbart!
Samtidigt mitt i allt det här ska det bli skönt att komma hem till sin familj, vänner och hem, har saknat att kunna prata svenska med alla, slippa dö av värmeslag när man ska sova och kunna äta svensk mat. Nä usch vad jag klagar, har haft det underbart och vill verkligen tillbaka hit igen någon gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0