When i'm gone

Sitter hur nöjd som helst på rummet efter att ha gjort en skitsnygg powerpoint till onsdagens redovisning i svenska NP, har "människans relation till musiken" där man lätt kan babbla på hur länge som helst!

Helgen har varit toppen!
I fredags så gick jag till Jennifer och umgicks med några polare där, var hemma igen vid 12 och hoppa i säng.

Lördagen började med att jag åkte till Billeberga, dömde och tjäna 200 spänn på en timme, go timpeng där ja.
Kom hem och drog sedan vidare på samling inför seriepremiären som sluta 0 - 0 med en sjukligt dålig domare.
Snabbade mig hem då Jennifer kom till mig och fixade sig, tog sedan bussen till Billeberga och Madde på fest, det tackar vi för!!!

Söndagen var riktigt seg, då jag jobba och var på 1-års kalas för Isabella och efter det blev det massa soffliggande på rummet med både Ralle och Steffi som sällskap.

Snart dags för Alcatraz som kan vara den bästa serien på länge, innan dess lite plugg inför morgondagens idrottsprov...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0