Until i looked in to your eyes

Veckan har flugit förbi och äntligen är det fredag!
I onsdags så servera jag på Procivitas Oscarsgala och sen var det PPP som gällde den kvällen/natten.
Gårdagen var inte lika rolig, astrött och på dåligt humör, tog trots allt det mig igenom den långa skoldagen bra och även träningen på kvällen, träningen funkar så jävla bra för att bli på bra humör, det är en plats där allt glöms och man gör bara det som ligger närmst till hjärtat, lovely!

Idag så dagen flutit på och jag är nu riktigt laddad inför kvällens match mot Hittarp på hemmaplan, drar om en timme mot samlingen för att sen springa benen av mig på matchen.

Veckans bilder kommer här eftersom jag inte haft tid att att blogga denna veckan:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0