Make it like it never happen and that we were nothing

I Fredags kom Matilda till mig och vi fördröjde tiden med film, tacos, glass och sång!
Lördags jobba jag sen tog jag det lugnt på kvällen vilket jag behövde för att kunna spela idag.
Samlades 12.30 och åkte till Tågarp för säsongens första gräsmatch, där vi knep två oerhört fina mål till en väl spelade match.
Hade en jäkla tur två gånger då motståndarna gick in med dubbarna först, den första gången tog det bredvid benskyddet men hon kom inte in så hårt i andra halvlek kom jag fri med bollen på vänsterkanten och då kommer deras backsatsade på mina ben dock så hoppade jag över i rätt sekund och kom förbi henne, domaren var riktigt bra som tog gult kort i båda situationerna.

Känner att det suger i benen redan nu och att morgondagen inte kommer att bli rolig, men det är ju påsklov så what ever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0