laserlight

Kolla precis min mail där jag fann ett mail från domaransvarig i Billeberga som ville ha hjälp att döma några matcher nu till vårsäsongen, halvt stolt att man blir inkallad till det!
Det här året kommer bli mycket bättre gällande dömandet eftersom jag nu är föreningsdomare och får då även döma 11-manna, vilket är mö mycket roligare!
Ska förstås döma i Svalöv med, då vi även har linjedomare, vilket är min favoritplast när det gäller dömandet!

Känner förövrigt att detta året, särskilt sommaren ska bli oförglömlig!
Ska spendera mer tid än någonsin med mina fina vänner då vi bl.a. ska åka till Åhus BeachSoccer, festa och ha volleybollturnering i min pool, omg längtar så in i bomben!!! Glömde nästan att vi ska bli så bruna så man knappt tar skillnad på oss och neger!

Sommarbilder 2011;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0