Keep having this dream

...that people stop taking others things!

Förfesten igår blev väldigt lyckad och jag tackar allt trevligt folk som gjorde den bra, särskilt mina tjejer, love u!
Kvällen var också trevlig fram tills någon äckliga människa snattade folks saker därmed även min väska med mina jacka i, nycklar, busskort, hörlurar, solglasögon och dricka. Dock så hittade en kille mitt busskort på gatan här i Svalöv så det fick jag tillbaka, tur var väl det för jag hade hämtat ut ett nytt i fredags pga att jag tappat mitt på bussen...
Förstår verkligen inte på mig människor som lever för att förstöra för andra, var helt förstörd när jag kom hem men även på samma gång riktigt piss off, känner verkligen sorg för alla andra som fick sina väskor länsade och snodda, sådana människor som gör sånt bör inte få leva!

Idag jobba jag i förmiddags och fick även lite hjälp av min fina Felicia, sen laddade jag om för match mot Salamis, det kändes som vi spela på en åker, flera i laget snubbla pga alla hålor och den mjuka marken, trots allt detta gick vi sjungandes in i omklädningsrummet som segrare med 5 - 1, gott lagkamrater!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0