Dansa pausa

Sitter och gör min labbrapport som ska in på fredag, då jag egentligen skulle suttit på teater just nu med mina klasskamrater men inte mår riktigt bra, mycket pga. massa saker i skolan och stress...

Sprang i alla fall Procivitasloppet idag som alla andra ettor på skolan och det gick jävligt bra trots att jag fick känning i mina benhinnor, sprang 7 km på 31.26 och blev första tjejen i mål plus att jag låg topp 10, himla nöjd!!!
Förresten så den som kom först av killarna var också från vår klass, förjävla bra klass vi har!
Fick massor av creads efter och jag bara bugar och bockar för allt, tack!

Nu måste jag fortsätta med pluggandet tyvärr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0