wonder if you'll understand

"Wonder if you'll understand
It's just the touch of your hand behind a closed door"

Hej!
2 dagar tills jag blir lite äldre i alla fall, Adam med för den delen, rätt kungligt att fylla år på samma dag. Fast jag är då lite bättre och lite äldre, hahah.

Min dag idag har varit händelsefull, först av allt skulle jag vilja säga att jag har skånetrafiken, helt fucked up!
Som vissa små cleaverbarn kan lista ut så kom jag försent till skolan.
Efter skolan fika några tjejer och gustav i klassen lite på mezo, mysigt!

Tåget hem var i tid (otroligt) och jag fick snabba mig hem inför kalas för mig.
presenter, i form av pengar och presentkort


kollade sverige - ungern med mina aromatsaltade popcorn, kassa va dom, inte popcornen då, haha!

Nu underhåller jag med lite musik och nördande.
Första och sista inlägget för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0