why do you calling?

Såhär på kvällskvisten säger jag hej!

Kollar på tv, Bröllopsduellen på tv4.
Matchens resultat idag var inte okej, dålig första halvlek men vi höjde oss i andra, även om det inte räckte så tyckte jag att vi spela ganska bra andra halvleken.
Morgondagens match är inställt pga att dom inte fick ihop lag, tråkig tycker jag för enligt mig är det riktigt roligt att spela i b-laget det är inte lika stenseriöst fast alla kämpar ändå för vinst. Det blev alltså WO (walk over) till oss, vilket resulterade i att vi vinner med 3 - 0.

Funderade på att byta till skoldatorn och lägga in massa musik i iThunes, fast jag hoppar nog det eller rättare sagt flyttar det tills imorgon kväll. 

Vad tycker ni om min nya header?


bus(s)iness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0