when you need me most...

...i'll be there for you.
heillo!
mer än övertaggad inför PPP nästa vecka, kommer bli kul som in i!
går dit med amalia, ada, monika, linnea och amanda (Y) 
samma gamla vanliga problem är ju vad man ska ha på sig.. äsch hittar väll något kul i gaderoben.

nu är onepiecen på och jag ska nog kolal lite andra avenyn för jag har ledig morgon imorgon, kan för en gång skull sova läääänge, ska bli jätteskönt! ingen fotboll eller domare denna helgen. så jag ska bara plugga och ta det överdrivet lugnt! (längesen sist).
drar nog till torp och wallin's hood när jag vaknat till liv.

Nu säger jag godnatt för jag inte har något annat vettigt att säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0