singing i want you back, i want you back

Hello!
Min förkylning börjar ge sig och det är bara huvudvärken som plågar mig jämnt...
Men annars allt bra. Hade två lektioner idag och slutade 11.40, härligt. Väntade på Matilda sen tog vi 22 ut till Väla för en rundgång för man kan ju gå runt nu (ha-ha-ha)
Hittade sånt örhänge som man sätter fast uppe och i hålet, har letat länge efter sådant och hon i affären fick klippa av ena delen för det var egentligen dubbelt till sånna med två hål på samma sida. Även ett par andra.
Sen införskaffa jag mig en överskön halsduk med.
Våldgästa ikea, käka och chilla i mitt eget gosedjurshav.



Nu måste jag packa (ska inviga min nya sportbag som jag fick av mamma, converse) sen drar jag på träning, skööööönt!
Haudi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0