när jag går ner så vill du alltid ha mer


Orkar knappt säga hej, är så satans trött.
Och så är det träning idag... *suck*
Skolan idag var ändå rätt lugn, tre lektioner: kemi, biologi och idrottsteori.
Skulle helst vilja somna dirket efter träningen men har matteprov imorgon som jag måset träna inför, åhh vad allt går bra idag.. *ironi*

I alla fall så hoppas jag på att få med mig cykeln till skolan imorgon, då vi har idrott, för er som inte vet så har jag fixat en sådan gammal skruttcykel till att ha i skolan. Kan fota den någon dag om jag kommer ihåg det så ni kan checka hur det ser ut. 
Nu ska jag ner till cykelhandlaren och köpa det sista till cykeln, dvs. lås och något annat skit till däcken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0