finns det en så finns det flera

Helluuuulu

Idag var det Matildas och min skrattdag, som ni kanske då förstår skratta vi rätt mycket, "det är så logiskt..." *sjunger*.
Tyska har faktiskt blivit kul, jämfört med innan då jag tyckte det var övertråkigt. Men nu så är det faktiskt riktigt kul och man fattar med den läraren jag har, hon är toppen :)
Fick idag en ny tjej i klassen, Maggie, satans cool tjej det där. Min nya "bästa kompis", hahah.

Har kanske inte snackat om det här på bloggen men det är recensiorsfest på torsdag i lund för alla procivitasskolor i sverige, inte så många bara malmö, växsjö och helsingborg.
Innan det på dagen i skolan ska BlondinBella komma och föreläsa för oss, hur coolt är inte det? Fett!

Nu ska jag ta en välförtjänt dusch, inte för att jag gjort något speciellt men i alla fall. 
Förresten så klippte jag mig själv lite igårkväll, fixa det slitna topparna och luggen, syns inget men min hår är silkenslent, överskönt!
Nu med lite hårinpackning blir det ju ännu bättre, äsch vem bryr sig egentligen?

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll, puss!

Ps. det ringde en snubbe från bingolotto till mig innan idag han bara: 
"hej, det är från bingolotto"
jag: "ehh, haaj"
han: "ja, du har väll sett det nya programmet med ......"
jag: "ehhh, nä"
han: "du är väll över 18?"
jag: "ehhh, nä"
han: "nänä, men då får du ha en fortsatt trevlig höst, hejdå" *klick*

whaaat, random kille, slår vad om att han tagit numret från eniro och trott det var min mamma, smart kille, NAT!


Såhär kan dte gå om man låter oskar låna ens dator på bussen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0