blixtar prickar dig

Glömde bort att jag hade en blogg för ett tag, smart tjej!

Nä men bloggen ja, som sagt glömmer jag blogga men framför allt har jag inte tid...
Jag försöker i alla fall, så ni får stå ut. 
Jag gör som min nya tatuering säger "never give up"
Ja, det finns många som trodde att jag aldrig skulle göra något sådant, men here i´m with a tatto! Där är fortfarande folk som tror att den är fejk och det kan jag säga att den inte är, trust me.

Det fanns faktiskt en anledning till att jag tatuera mig och det gör den mycket finare, behöver inte ta det här på bloggen. Men jag kan nämna att den betyder mycket för mig, jag gjorde den för min egen skull.

Jaja, nu sitter jag med två datorer framme, på båda har jag facebook uppe, rätt onödig men ja, det är så läget ligger till. Duschen kallar och sen kallar även sängen, ciaaaao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0