let me se you body go like a maraca

Helliulo
Hemkommen, nu också med mat i magen.  
Ska snart byta dator, eller byta och byta jag ska sätta igång den andra med (skoldatorn) öva lite på tyskan tills imorgon.
Skulle egentligen jobbat med engelskan och matten i helgen men har inte haft tid så imorgon lär bli en studdag när jag kommer hem.
På tisdag har vi skolfoto (klassfoto) och naturligtvis ju tänker jag hela tidne på vad jag ska ha på mig... daniella all over it, kan man säga. Jaja, hittar väll något snyggt i gaderoben :)

Tips från coach
Bara för att ha något att säga såhär nu på kvällen: Så är ett tips för er som plattar håret varje dag innan skolan, att platta det på kvällen sova och sen på morgonen tar det inte alls lika lång tid att platta det på morgonen om man då som jag har väldigt lockigt hår, dvs. mer sovmorgon vilket jag gör. Så jag behöver inte gå upp förrens cirka 40 minuter innan bussen går.


btw. älskar min tatuering och för er "antitatueringspeople" så har jag en "orsak" eller vad man ska säga bakom det hela, allt har inte varit så lätt för mig här i livet, haft det ganska svårt om man ska göra det väldigt kortfattat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0