everbody dancing in the moonlight

Hello!
Lite saker har hänt sen senaste uppdateringen, nämlingen det mesta lyckliga är att jag har fått en iPhone 4 vit :DDDDD och så har jag världens finaste skal till ett genomskinligt blått hårt, kommer kanske bilder i ett annat inlägg.
Och sen har jag haft samhällsredovisning om artikel 16, blöö gick helt okej och fick bra creeds av klassm8sen, men gjorde lite fel... hoppas ingen märkte det, hehe.

I alla fall så har jag kemi prov imorgon vilket jag helst hade velat skippa, har inte pluggat alls mycket, så får hoppas det går bra i alla fall. Fick mitt simkort (eftersom det är ett mindre till iPhone) så den har tagit uppmärksamheten från pluggandet. 

Träffade Jenny på tåget hem idag så vi bestämde oss för att träffas nästa helg, då det också är lagfest. Sen snacka vi om att skaffa gymkort på Hälso och träna tillsammans minst en dag i veckan, vi får väll se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0