do you feel like i feel?

helliooo
har legat i sängen med datorn framför mig sedan 19.30, rätt chillolo med filmkväll
imorgon har jag satt klockan på 08.30 (men kommer antagligen inte gå upp förrens kl 9) för att jag själv har bestämt mig för att åka till nova lund och ta en titt, förhoppningsvis också shoppa en del, behöver uppdatera min gaberob om man säger så.
nu tänker ni säkert "varför ska hon åka så tidigt" så här kommer min förklaring, jag ska samlas till match halv fem, rätt enkelt!
jaja, men nu ska jag försöka sussa lite, drar väll igång nått avsnitt av andra avenyn att somna till.
lovar att lägga upp bilder på det jag köper om jag nu köper något, vilket jag kommer göra.

sov gott alla turturduvor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0