you only live once

*BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!*

Melissa Horn hörs i bakgrunden, sitter med en smultronsoda i näven och känner mig allmänt kreativ.
Pluggade lite samhälle när jag kom hem sen gick jag med småsyskonen för att sälja julkalendrar, vilket gick toppen! Så himla duktiga de är.

Sen hörde jag på "Krossa alla fönster" och när de sjöng "läppstift" började jag sminka mig helt crazy och tog några pics, naaaajjjjjs!
Sen impulsstäda jag, torka av lite för det ska var gjort innan söndag så när jag ändå var uppe i varv blev det så.

Nu ska jag hoppa i säng och sova, kort skoladag imorgon endast 2 lektioner, got to love it!
ps. denna jävla halsbrännan tar kol på mig....

I'm out!

Kommentarer
Postat av: Matilda the number one

Desperata försök till att få killar efter sig...

2011-11-28 @ 11:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0