what would i do

en tråkig jävla söndag...

gjort världens fulaste lista på spotify "deppa ihjäl dig", är bara sjukt irriterad, på människor som inte förstår sig på andra, som inte kan se den hjälp de får eller att man verkligen försöker, hatar alla surfittor.
vill inte ha de i min närhet föredrar tacksamma människor! usch, fy skulle helst vilja skrika ut det rakt i ansiktet men känns som att jag hoppar de för att inte få fler problem.
lyssna på dina medmänniskor, säger de att man ska kanske slappna av och inte vara så jäkla sur kanske man ska tänka efter varför de säger så, möjligtvis kan det vara så att man är så in i helvetes spänd och bara kränger va alla.

jaja, lämnar det ämnet och försöker drunka i plugget, tyskauppsats om min familj på 1,5 sida (är bara halvvägs) och en dialog i tyska tills imorgon.

Hade i alla fall tänkt beskriva min helg med bilder och kortfattat, here it comes:

tåget till perstorp i fredags

min första fonduemiddag hos fina familjen Åxman igår

Sällskapsspel en lördagskväll, riktigt roligt!

en misslyckad julskyltning pga vädret

och nu är det storm pågång, avslutar med det och det kommer ett inlägg lite senare också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0