see me fallen



1. Jag kan prata och sjunga med stängd mun
2. Jag tar ibland tiden på hur snabbt jag kan duscha 
3. Jag blir arg när någon skäller på en oskyldig människa
4. Folk som går sakta irriterar mig något så in i
5. Jag älskar att sjunga och gör det ofta men helt ärligt suger jag...
6. Jag har världens bästa skämt som min pappa men enligt alla andra så suger dem, haha 
7. Killkompisar är mycket enklare vänner än tjejer 
8. Jag är ärlig och säger precis vad jag tycker, vilket som kan uppfattas som "bitchigt"
9. Jag älskar läxor eller uppgifter där man själv ska uttrycka sig vad man tycker och tänker om olika saker
10. Blir sur när man inte kommer ihåg mitt namn efter att träffats i mer än två veckor

extra
11. Jag är väldigt utåtriktad och gillar att va vän med alla och inte anses av andra vara fäst vid någon
12. Jag hade kunnat äta knäck varje dag, året om för det är så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0