Låt de va

Halihallå!
Anfådd tjej på tåget för min samhällslärare alltid drar över...
Slutar 15.25 och tåget går 15.33 så det hinner man eftersom min skola är rätt nära knutpunkten men så har vi samhälle sista lektionen och har drar alltid över minst 3 minuter, det låter lite men det är 3 värdefulla minuter för mig den här dagen varje vecka.

Jaja, Melissa horn underhåller mig eftersom det är jättelite folk i den här delen av tåget.
Hem och plugga direkt faktiskt så slipper jag imorgon, blir svenska, samhälle och biologi.

Juste förresten var på körmöte idag i skolan 7.30!!!!!! Överjobbigt att gå upp så tidigt men det verkar roligt faktiskt så vi ska sjunga på lucia och julavslutningen, så jag är nu en officiell procivitas choir medlem haha.
Vi har träff varje fredag kl 8.00 så det är inte överdrivet tidigt.

Nu får jag avsluta eftersom jag ska av nu, bara en kvart kvar sen hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0