your biggest mistake

"melonas melonas" - loka vattenmelon


snacka om att det var gott med vattenmelon, sommarfeelings.

kollar nu på mästarnas mästare, funderar på att gå upp och ta en glass, skulle också vara gott.
det behöver jag efter alla smällar jag fick på matchen imorse, först bombar en tjej bollen rakt i fejjan från ca 2 m ifrån mig så jag vara nära att svimma av, fick gå av planen i alla fall kom in i andra halvke igen. sen gör en tjej en tackling bakifrån från sidan i deras straffområde i andra halvlek, i för sig så fick vi straff som Wille satte perfekt. men huvudvärk stanna kvar och jag ville inte t.ex. gå upp och nicka för det värkte i hela huvdet.
Matchen slutade i alla fall 3 - 3, lite otur eftersom dom gjorde deras sista mål i slutminuterna.

ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0