when i get older i will be stronger

tillbaka på hemmaplan efter en fullspäckad helg

jag kan ju börja med matcherna
Lördagens match, borta mot Höör IS;
Blev placerad på högerback, vilket var lite tråkigt eftersom vi mest var på deras planhalva.
Började att vi fick ett mål emot oss, fast sen tryckte vi på och satte två mål innnan halvlek.
Började andra halvlek med samma press somi slutet av första, det ramla snabbt in tre mål i Höörs mål.
Sedan sjönk vi ner oss lite och därmed fick ett mål i baken.
Matchen slutade; 2 - 5
Målskyttar; 1 Hougland, 2 Cale, 1 Sara, 1 Linda

Dagens match, borta mot Backarnas FF;
Blev placerad på vänster yttermittfält.
Alla var taggade på att ta med sig 3 poäng hem, därför var det hög press och snyggt spel, vi satte snabbt 3 mål inom dom första 5 minuterna. 
Sen blev det ett mål i nacken för att en tjej finta av sig själv och snubbla på bollen.
Vi fortsatte andra halvlek med samma tryck som i första smacka in 2 mål som avslut.
Matchen blåstes av och sjöng "bättre och bättre dag för dag det sbk parollen när vi kämpar om poängen och bollen..."
Matchen slutade; 1 - 5
Målskyttar; 3 Affe, 2 Lina

Nu ska jag plugga och sen somna till någon bra film.
Skola imorn och jag behöver sova, gaaah, inte bra!

Ps. ska lägga in bilderna sen festen så ni får dom imorn skulle jag tro, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0