vi stoppar gift i vår musik sprider som medicin

Tja!

Skrev typ en text igår, älskar när jag helt random skrev;
- Jag känner mig själv bäst, tro inte jag är någon jävla häst.
För er som är tröga och inte fattar, menar jag att jag behöver inte någon som bestämmer över mig och säger till mig vad jag ska göra och inte göra, jag känner mig själv bäst.

Idag har jag hunnit med en del får jag säga, Nationella i Ma C-delen, när jag kom hem började jag plugga på min Teknikuppgift om OSTHYVLAR i brist på fantasi. Sen förbredde jag nyss min muntliga boredovisning i Engelska och NU ska jag endast chillla (fats måste göra mina situps, hahah).

Förresten så måste jag bli lite snällare, eller i alla fall ifrån vad jag var idag, så ska vara jättesnäll imorn och resten av alla skoldagar som är kvar hade jag tänkt mig.
Lite citat från låtar, klicka på citatet och du kommer till låten på spotify;
"Vi stoppar gift i vår musik sedan sprider den som medicin" - Promoe "No Te Canses Ahora Que Esto Sólo Empieza" - Don Omar

"Vi går på rad sotiga barn barfotafötter genom hela stan" - Veronica Maggio "I'm gonna kick my feet up and stare at the fan" - Bruno Mars "You wanna ball, lets mix it, I swear you're good, I wont tell nobody" - David Guetta "För skönhet finns inom oss" - Eric Amarillo Dessa är låtar jag lyssnar på just nu, eller i alla fall lite extra än alla andra.
Fast vi får inte glömma dessa kungarna, sveriges bästa liveband: 
"And i don't care 'bout the stress they cause and that's the damn truth my friend" - HOFFMAESTRO & CHRAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0